Menu Close

Laimė – tai ne problemų nebuvimas

Vienas iš svarbiausių švietimo prioritetų – socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymas, stiprinantis teigiamas mokinių nuostatas mokyklos atžvilgiu, mažinantis rizikingą elgesį, gerinantis mokinių pasiekimus. Padėti vaikams geriau adaptuotis švietimo įstaigoje, bendruomenėje, visuomenėje, racionaliau išnaudoti visas galimybes lavintis, atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis – ugdymo įstaigų socialinių pedagogų ir psichologų veiklos tikslas.

Būtent tai ir buvo akcentuota šiandien vykusiame rajono ugdymo įstaigų Socialinių pedagogų ir psichologų metodinio būrelio susirinkime. Be kitų veiksnių, psichologinę savijautą gerina ir bendravimą skatina pozityvi aplinka, o tarpusavio profesiniam bendravimui ir emociniam pastiprinimui būtina gerosios patirties sklaida. Susirinkimo dalyviai turėjo galimybę susipažinti su patrauklia ugdymo erdve – Jono Biliūno gimnazijos lauko klase-kupolu, kuriame vedamos pamokos, klasės valandėlės, seminarai, įvairūs mokymai.

Šiuolaikiniame nuolat besikeičiančiame pasaulyje socialinių pedagogų ir psichologų darbas yra itin svarbus. Socialinis emocinis ugdymas padeda auginti laimingą žmogų, nes, anot amerikiečių motyvacinių knygų autoriaus S. Maraboli, „laimė – tai ne problemų nebuvimas, o gebėjimas su jomis susidoroti.“

Eiti prie turinio
Būtinieji slapukai

Šiais slapukais aktyvinamos pagrindinės svetainės naršymo ar prieigos funkcijos. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.